WINTER SALE DO -20% Z KODEM 'WINTER'
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

FAQ

Chcąc zaoszczędzić Państwa czas poświęcany na rozmowy telefoniczne, przygotowaliśmy zestaw odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Wystarczy kliknąć pytanie, aby poznać odpowiedź:

  1. Cały asortyment naszego sklepu jest fabryczny i oryginalnie zapakowany.
    Sporadycznie wystawiany przez nas towar powystawowy ma jednoznacznie określający to opis.
  2. Wszystkie towary w naszym sklepie posiadają oryginalne gwarancje producentów na rynek polski.
  3. Tak. Mimo, że standardowym dokumentem sprzedaży w naszym sklepie jest paragon fiskalny, wystarczy podczas składania zamówienia wyrazić chęć otrzymania faktury imiennej lub na firmę zaznaczając odpowiednie pole lub informując o tym obsługę naszego sklepu telefonicznie lub poprzez e-mail.
  4. Na każdej karcie produktu znajduje się informacja o maksymalnej ilości dni roboczych do wysłania produktu po złożeniu na niego zamówienia. Dostawa następuje na następny dzień roboczy po wysyłce. Dokładamy wszelkich starań aby nasi dostawcy i firmy kurierskie realizowały dostawy zgodnie z ustalonymi terminami.

    W przypadku informacji "na zamówienie" należy skontaktować się z obsługą naszego sklepu w celu ustalenia konkretnego terminu dostawy.
    Wysyłka
  5. Przy dostawie firmą kurierską istnieje możliwość indywidualnego porozumienia się z kurierem w momencie odbierania dostawy, jednak nie ma on obowiązku wnoszenia ciężkiego sprzętu pod drzwi mieszkania.

    Przy dostawie transportem własnym naszego sklepu (Warszawa i okolice) kwestia wniesienia towaru jest ustalana telefonicznie.
  6. W zdecydowanej większości wypadków dokument zakupu znajduje się wewnątrz przeźroczystej koperty (kangurki) naklejonej na opakowanie przesyłki.
    W pozostałych wypadkach dokument zakupu znajduje się wewnątrz opakowania zamówionego towaru.
    Bardzo sporadycznie zdarzają się sytuacje, w których dowód zakupu jest przesyłany jedynie pocztą elektroniczną w postaci pliku PDF.
  7. Tak. Prosimy tylko przed wizytą w punkcie odbioru osobistego upewnić się czy w skrzynce e-mail, o adresie podanym podczas składania zamówienia, znajduje się wiadomość z informacją o gotowości do odbioru zamówionego towaru.

    W naszym sklepie odbiór osobisty jest w pełni bezpłatny!

Informacje, które nie są zawarte w powyższym zestawie pytań mogą Państwo uzyskać poprzez kontakt z naszymi pracownikami:

e-mailbiuro@electropoland.pl

tel.(+48) 570 000 880

kom.(+48) 570 000 840

Zapraszamy do korzystania z naszych usług!

pixel