ZIMOWE RABATY Z KODEM 'WINTER'

FAQ

Chcąc zaoszczędzić Państwa czas poświęcany na rozmowy telefoniczne, przygotowaliśmy zestaw odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Wystarczy kliknąć pytanie, aby poznać odpowiedź:

  1. Cały asortyment naszego sklepu jest fabryczny i oryginalnie zapakowany.
    Sporadycznie wystawiany przez nas towar powystawowy ma jednoznacznie określający to opis.
  2. Wszystkie towary w naszym sklepie posiadają oryginalne gwarancje producentów na rynek polski.
  3. Tak. Mimo, że standardowym dokumentem sprzedaży w naszym sklepie jest paragon fiskalny, wystarczy podczas składania zamówienia wyrazić chęć otrzymania faktury imiennej lub na firmę zaznaczając odpowiednie pole lub informując o tym obsługę naszego sklepu telefonicznie lub poprzez e-mail.
  4. Na każdej karcie produktu znajduje się informacja o maksymalnej ilości dni roboczych do wysłania produktu po złożeniu na niego zamówienia. Dostawa następuje na następny dzień roboczy po wysyłce. Dokładamy wszelkich starań aby nasi dostawcy i firmy kurierskie realizowały dostawy zgodnie z ustalonymi terminami.

    W przypadku informacji "na zamówienie" należy skontaktować się z obsługą naszego sklepu w celu ustalenia konkretnego terminu dostawy.
    Wysyłka
  5. Przy dostawie firmą kurierską istnieje możliwość indywidualnego porozumienia się z kurierem w momencie odbierania dostawy, jednak nie ma on obowiązku wnoszenia ciężkiego sprzętu pod drzwi mieszkania.

    Przy dostawie transportem własnym naszego sklepu (Warszawa i okolice) kwestia wniesienia towaru jest ustalana telefonicznie.
  6. W zdecydowanej większości wypadków dokument zakupu znajduje się wewnątrz przeźroczystej koperty (kangurki) naklejonej na opakowanie przesyłki.
    W pozostałych wypadkach dokument zakupu znajduje się wewnątrz opakowania zamówionego towaru.
    Bardzo sporadycznie zdarzają się sytuacje, w których dowód zakupu jest przesyłany jedynie pocztą elektroniczną w postaci pliku PDF.
  7. Tak. Prosimy tylko przed wizytą w punkcie odbioru osobistego upewnić się czy w skrzynce e-mail, o adresie podanym podczas składania zamówienia, znajduje się wiadomość z informacją o gotowości do odbioru zamówionego towaru.

    W naszym sklepie odbiór osobisty jest w pełni bezpłatny!

Informacje, które nie są zawarte w powyższym zestawie pytań mogą Państwo uzyskać poprzez kontakt z naszymi pracownikami:

e-mailbiuro@electropoland.pl

tel.(+48) 570 000 880

kom.(+48) 570 000 840

Zapraszamy do korzystania z naszych usług!

Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
pixel