JESIENNA OBNIŻKA! DO -20% Z KODEM 'JESIEŃ'
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Dostawa DTS Home Delivery

W ramach usług home delivery oferujemy:

Dwuosobowy zespół

Każda dostawa realizowana jest przez dwuosobowy zespół fachowców dzięki czemu mamy pewność właściwej obsługi zlecenia niezależnie od gabarytu przewożonego mienia czy ilości związanych z nim prac dodatkowych takich jak montaż czy instalacja.

Dowóz towaru do Klienta

Towar dostarczany jest pod wskazany przez Klienta adres za pośrednictwem specjalnie przygotowanego do tego celu meblowozu zaopatrzonego we wszelkiego rodzaju zabezpieczenia takie jak pasy mocujące czy podłoga antypoślizgowa.

Wniesienie towaru

Niezależnie od docelowej lokalizacji czy piętra nasz zespół wniesie zamówiony towar z należyta dbałością o mienie Klienta. Nasi specjaliści zwracają szczególna uwagę na bezpieczeństwo zarówno przewożonego mienia jak również otoczenia.

Rozpakowanie sprzętu

Rozpakowanie towaru w obecności Klienta to kluczowy element przy zgłaszaniu ewentualnych reklamacji nabytego towaru. Nasi pracownicy zrobią to dbając o to by nie uszkodzić przewożonego sprzętu, a także zadbać o komfort Klienta.

Drobny montaż

Usługa drobnego montażu pozwala Klientowi zaoszczędzić czas w przypadku, gdy drobne elementy meblowe takie jak uchwyty, zagłówki, poręcze, wezgłowia itd. zostały odkręcone przez producenta na czas transportu towaru do Klienta.

Instalacja RTV

Dostarczony sprzęt RTV jest instalowany, a także sprawdzany pod względem należytej funkcjonalności. Nasi pracownicy przeprowadzają kompleksową konfigurację zamówionego sprzętu tak by Klient mógł cieszyć się nim już od momentu dostawy.

Instalacja AGD

Nasi specjaliści zajmą się kompleksową instalacją sprzętu AGD. Usuną wszelkie zabezpieczenia, zadbają o podłączenie do instalacji wodnej, gazowej, bądź kanalizacyjnej, a także skonfigurują w razie potrzeby przed pierwszym użyciem.

Ustawienie w wyznaczonym miejscu

Zamówiony towar ustawiany jest we wskazanym przez Klienta miejscu niezależnie od gabarytu. Nasi pracownicy zadbają, aby elementy otoczenia takie jak ściany pozostały w stanie nienaruszonym zaś podłoga nie uległa porysowaniu.

Wyrzucenie zbędnych opakowań

W ramach usługi home delivery pracownicy firmy DTS zajmą się skompletowaniem zbędnych opakowań powstałych w procesie rozpakowania, a następnie wyrzucą je do wskazanego przez Klienta odpowiedniego pojemnika komunalnego.

Utylizacja zużytego sprzętu

Nasi specjaliści zadbają o komfort Klienta odbierając od niego wszelkie zużyte, bądź też niepotrzebne sprzęty. Pracownicy zajmą się ich kompletacją, a następie wyniesieniem, transportem i zutylizowaniem zgodnie z obowiązującymi normami.

Cash on Delivery

Usługa Cash on Delivery to wygodny system płatności przygotowany dla Klientów, którzy wolą płatność przy odbiorze zamówionego Towaru. Nasi pracownicy dopełnią wszelkich formalności wystawiając Klientowi stosowne dokumenty zakupu.

System powiadomień SMS

Na każdym etapie realizowanego zlecenia Klient powiadamiany jest drogą smsową o aktualnym statusie jego zamówienia, planowanej dacie dostawy, a także dokładnej godzinie dostawy towaru do domu, dzięki czemu może planowac swój dzień swobodnie.

Panel Klienta

Specjalny panel pozwala nie tylko śledzić aktualny status zlecenia, ale także informuje o planowanej godzinie dostawy, pokazuje aktualną pozycję GPS, a także dostarcza niezbędnych informacji takich jak zdjęcia i dane osób realizujących zlecenie.

Nowoczesne rozwiązania IT

Dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom technologicznym w postaci autorskich systemów IT potrafimy nie tylko efektywnie wyznaczyć optymalne trasy do realizacji kilku zleceń ale również mieć stałą kontrolę nad terminowością realizacji zleceń.

4 kanałowy system rejestracji zleceń

Niezależnie od preferencji Klienta oferujemy różnorodność w sposobie rejestracji zleceń dzięki wielokanałowemu systemowi rejestracji za pośrednictwem Webserwisu B2B, Call Center, Punktu Obsługi Klienta, a także Panelu Klienta.

4 poziomowa kontrola jakości

W trosce o zadowolenie naszych Klientów stosujemy wielopoziomową kontrolę jakości świadczonych przez nas usług realizowaną za pośrednictwem Formularza Dostawy, kanału SMS, ankiety telefonicznej i anonimowej opinii w Panelu Klienta.

pixel